Відповідно до ст. №172 Закону України "Про захист прав споживачів" погонажні вироби картин належної якості, виконані під розміри, визначені Покупцем, належать до категорії «товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)»
Але ми завжди готові піти на зустріч нашим замовникам і розглядаємо можливість повернення коштів або заміни виробу у разі:
Якщо ви виявили дефекти при доставці замовлення
Якщо упаковка під час доставки замовлення була розкрита або пошкоджена і внаслідок цього виріб зіпсувалося і це можна зафіксувати на відділенні служби доставки
Якість картини не відповідає домовленості (текстура дерева не є причиною повернення, тому що ви насамперед замовляєте фотографію на дереві і без текстури дерево бути не може)
Якщо ви отримали виріб, який не замовляли (наприклад, портрет не з вашою фотографією)
Претензії не розглядаються у разі:
Якщо з моменту отримання пройшло 14 днів
Виріб, недоліки якого виникли з вини покупця (неправильна експлуатація, недбале зберігання тощо)
Якщо ви під час замовлення виробу ви не вказали, що бажаєте отримати фото-фіксацію виробу перед відправкою.
Порядок дій при поверненні/обміні товару:
Детально викласти причини, через які отриманий товар підлягає поверненню/обміну. Прикласти фото/відео матеріали за наявності
Дочекатися рішення про повернення/обмін та погодити порядок дій щодо повернення/обміну
Дотримуватися подальших інструкцій менеджера
Якщо ваш випадок потрапляє під причину повернення коштів або обміну виробу, чекайте на повернення коштів протягом 7 днів, обмін виробу протягом 3 днів.